loading...
پرسپولیس نیوز
admin بازدید : 1 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خگردان: مي‌خواستم با خوزه حرف بزنم كه رفت

 

 

 

 

 

برگزاری پرسپولیس نیوز : غیبت چند روزه شهاب گردان در تمرینات پرسپولیس بهانه‌ای شد تا بهرام شفیع در برنامه صبح دیروز خود (ورزش ومردم) که محمد رویانیان را مقابل خود داشت علت آن را جویا شود.

غیبتی که با رفتن مانوئل خوزه به پایان رسید تا گلر مازندرانی پرسپولیس که در این فصل با اهداف ویژه‌ای به جمع سرخ‌پوشان پیوست کارش را با یحیی گل‌محمدی شروع کند. روز گذشته پس از برتری شاگردان یحیی در بازی تدارکاتی با بافق یزد فرصتی شد تا با گردان درباره تمام شایعات اخیر صحبت کنیم که بدین شرح است:
برنامه ورزش و مردم را دیدی؟
نه چطور؟

 
یکی از سوژه‌های بهرام شفیع در گفت‌وگو با مدیرعامل باشگاه آخرین وضعیت تو بود که ظاهرا بنا به مسایلی در تمرینات حضور نداشتی؟
اگر منظورتان آن چند روز غیبت و عدم حضور در تمرینات است بله مشکل داشتم.
چه مشکلی؟

ببینید مانوئل خوزه از من کمتر استفاده می‌کرد. برای همین روال منطقی این بود که با او صحبت کنم.
صحبت کنی که چرا بازی نمی‌کنی؟
روال منطقی‌اش این بود که بنشینیم صحبت کنیم که چرا از من استفاده نمی‌کند که جور نشد و یحیی گل‌محمدی جایگزین او شد.

 

نظرت در این‌ باره چیست؟
این بهترین اتفاقی بود که برای من پیش آمد.
با یحیی گل‌محمدی حرف زدی؟
حرف خاصی نزدم اما پس از حضور در تمرینات پیش او رفتم تا پس از اجازه گرفتن بابت این مدت که نبودم تمرین را شروع کنم.
فکر می‌کنی یحیی برخلاف مانوئل خوزه رفتار می‌کند؟
تا آنجا که من می‌دانم آقا یحیی با توجه به شرایط بازیکنان برای ترکیب تصمیم‌گیری و از آماده‌ترین و بهترین نفرات استفاده می‌کند.
اگر باز هم به تو بازی ندهد، می‌مانی؟
آن وقت دیگر نمی‌شود کاری کرد و باید تا آخر فصل صبر کنم.
اما الان فرصت داری که با استفاده از نقل و انتقالات نیم‌فصل، تکلیف خود را روشن کنی.
شاید این پیشنهاد درست باشد، اما من همین‌طوری به پرسپولیس نیامدم که به راحتی از آن جدا شوم. من برای رقابت و نفر اول شدن آمدم و به نظرم درست نیست کم آورده و میدان را خالی کنم.
می‌دانی اگر با این شرایط جدا شوی تا آخر فوتبالت می‌گویند در پرسپولیس موفق نبودی؟
دقیقا همین‌طور است، برای همین است که می‌مانم و رقابت می‌کنم.
خبر داری آسمیر آودوکیچ هم برای بازگشت به پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است؟

من کاری به این اخبار ندارم، به هر حال در تیم‌های فوتبال همیشه این رفت و آمدها وجود دارد. مهم این است که بمانی و حق خودت را بگیری. من تصور می‌کنم می‌توانم با کمک یحیی گل‌محمدی و دستیاران جدید ایشان، اعتماد به نفس لازم را پیدا کرده و به جایگاه واقعی‌ام برسم. برای همین به این اخبار و شایعات که چه کسی می‌آید یا می‌رود کاری نداشته و تمام تمرکزم روی اهدافم است.
بازی‌های تیم ملی در غرب آسیا را دنبال می‌کنی؟
فقط یک بازی را کامل دیدم، بازی دوم را فرصت نکردم تا آخر تماشا کنم.
نظرت درباره عملکرد تیم ملی چیست؟
نظر ندهم بهتر است.
اما آمار تیم ملی بابت گلزنی هم در مقدماتی جام‌جهانی و هم در غرب آسیا بسیار ضعیف است.
من حرف نزنم بهتر است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    \
    پرسپولیس-ملوان در جام حذفی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 237